Coursingy v Soběšicích, prochajdy, fotky z výstavy v Bohdalicích

26.07.2012 17:37

 

 Fotky z výstavy v Bohdalicích

25.6.2011- jsme se zúčastnili výstavy v Bohdalicích, kde se Alf umístil krásně: V 1/ 12, BIG!!!, BIS!!! Dodávám fotky od  organizátorů a od kamaráda co mě na výstavu vezl.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Coursing v Soběšicích- 26.6.2011
Po roce jsme se opět zúčastnili coursingového tréninku v Soběšicích. Tentokrát s náma jel i brácha Bongo. 
Trať měla prý 600m Alf první běh uběhl bez problému a u druhého si v půlce vzpoměl, že nemá u sebe svoji milovanou paničku, a tak se rozběhl směrem ke mně :). Já Alfa navedla opět ke střapečku a trať už bez problému doběhl. 
Bongo první běh zvládl taky bravurně a u druhého udělal to stejné co Alf a na úplně stejném místě :D. Ovšem Bongo si řekl, že běhání by už pro dnešek stačilo, tak už se dál o střapec nestaral.
Za fotky moc děkuju Iloně od Leopardích kluků :-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Prochajda u řeky- 29.6.2011
Naložili jsme psy do auta a vyrazili směr Předkláštěří k řece, aby se pesani osvežili :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RR sraz- 3.7.2011

Děsně pršelo, proto nemělo ani smysl vytahovat foťák. I přes vydatný déšt se nás pár sešlo: Dag, Tarja, Alf, Bongo, Azzizi, Namibe :)

Jak přestalo pršet, tak jsme šli s Bongem trénovat postoj na výstavu :). Bongišek má na fotkách Alfův obojek, to jen proto, že s ním líp trénovalo než s tím širokým koženým.
 
 


 

 

 

 

  

 

Coursing v Soběšicích- 6.7.2011

Jsme jeli opět s Radimem a Bongem na coursing do Soběšic. Alf běžel parádně a mám z něj opravdu radost. Bongišek byl celý den nějaký špatný, a tak jeho běhy i vapadaly... Na druhý běh jsme pustili kluky spolu. Já už jsem si byla jistá, že Alf bude nahánět Bonga a střapce si všímat nebude a jestli nepoběží za střapcem ani Bongo, tak si začnou hrát v půlce trati. Ale Alf mě opravdu překvapil! Bongo se za chvílu zastavil a střapec už neřešil, ale Alf pokračoval dál a trať doběhl! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Stanování v Níhově - 7.7.- 9.7.2011

Alf se tam aspoň trošku rozplaval, což bylo super. Byl ve svém živlu pořád v lese něco prozkoumával :). Spal s náma ve stanu atd.. Byla tam i s náma fenka maltézáčka Terezka. 

Měli jsme tam být déle, ale jelikož mě bodla včela do paže a za hodinu sem měla ruku jak Shrek (protože sem alergik a nevzala jsem si léky), tak jsme museli okamžitě domů. Jinak opravdu super :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Brněnské psí dny- 16.7.2011

Bongo a Alf se zúčastnili výstavy pro psy bez PP. Pro Alfa to už byla několikátá, pro Bonga první :)

Výstava se mi moc líbila. Byla v hezkém prostředí, bylo se pořád na co koukat :).

V kruhu nás bylo 8- 2x RR, boxer, leonbergr, labrador, pitbull, 2x borderka. Alf se umístil na krásném druhém místě. Na prvním místě byl leonbergr Nero a na třetím pitbull Abby. Bongo se bohužel neumístil... Máme krásnou medaili a pěkný posudek.

Z akce nemáme žádné fotky, protože nás neměl  kdo fotit :(, ale tři jsem na rajčeti leonbergre Nera našla :). Moc tam sice nejdeme vidět, ale lepší než nic :P..