Nějaká aktualizace

02.02.2011 17:28

 

Začal nový rok a doufala, že už máme od všech trablů s Alfíčkem pokoj... Doufám, že jste si všichni Silvestra náležitě užili :-)

..........

Alfí začal mít začátkem roku průjem. Nějak sem to neřešila, protože u něj to je sem tam normální... Ale průjem neustával a Alf začal i zvracet. Zvrazel víc a víc. Když se napil, tak zvracel.... nakonec zvraceel i krev, sraženou krev!!!

Jeli jsme na veterinu do Tišnova. Alf tam jako obvykle nechtěl jít, tak už skoro od auta sem ho musela nést. Alf se třásl jako osika. Bála sem se aby si i z toho třepání něco nezlomil, protože byl opravdu dost vyhublý. Ještě ten večer mu brali krev. Oholili mu kousek na přčedních nohách a veterinářka se mu snažila odebrat krev. Nešlo to! Alf byl tak silně dehydratovaný, že krev byla tak hustá a tmavá, že jsme byli rádi i za ten jeden mililitr. Ovšem zkumavky musely být dvě.. Alfovi jsme museli oholit ještě druhou nohu, protože žílu na té první si, svým cukáním a celkově dlouhou dobou zavedené jehly, prorazil skrz a začal se mu tam tvořit obrovský hematom.. Vší silou, které jsme obě vyvinuly při braní krve, se nám nakonec podařilo obě zkumavky aspon z části naplnit... Obě zkumavky byly označené oranžovým uzávěrem, což znamená statim- akutní vyšetření!

Z největší pravděpodobností Alfíčkovi přestávali fungovat játra a ledviny. Vše to bylo následkem dehydratace celého organismu, kdy už u Alfa nastávaly kolabsové stavy...

Alf dostal antibiotika injekčně a já dostala 20ml stříkačku a dvoulitrový roztok, který mám Alfíčkovi dávat celou noc a celý den každou půl hodinu po dvaceti ml. Stejně bych nespala... Jen ta představa, že zítra mi mají říct, zda moje zlatíčko se mnou bude ještě dlouhou dobu nebo naopak.... bylo to hrozný.... čekání na výsledky...... Každou půl hodinku jsem tedy Alfovi vpravovala roztok stříkačkou až do pomalu do krku. Držela jsem mu hlavu, protože on neměl ani sílu se pohnout. Ležel na posteli, kam se ho musela dát, třásl se, byl studený s jazykem ven a zakrytý několika dekami, nakonec usnul.. Noc se dala přežít s plnou konvicí kafe, kterou jsem si musela jít ještě doplnit :-)

Další den u veterináře jsem byla jako na trní. Mýsily se ve mně všechny pocity.. "Co budu dělat? Zvládnu to?? Nebude mít to co má rád!" a hlavně: "Proč my, PROČ ALF?!"

Testy prokázaly, že játra a ledviny jsou ve špatném stavu, ale ještě to není tak hrozné, aby se to nedalo "zachránit".. Obrovský balvan my spadl ze srdce :-).. Vybaveni prášky a "návodem" jsme jeli domů a ve mně se probudila malá jiskřička naděje, že se vše může vrátit do normálu a my si budeme užívat zase jako dřív....

Nyní je Alf v dobrém zdravotním stavu (píšu naschvál v dobrém).. Běhá a užívá si života:-).... Na procházkách je vybavený teplým oblečkem a já pytlíkem pamlsků dle veterinárni diety... Alfík po změně granulek z FirstMate na ArdenGrange, prospívá výborně. Již se mu zlepšuje kondice, kterou výrazně ztratil a taky začíná nabírat na váze :-)

 

Tabbynka

V lednu 7 oslavila naše ďáblice svoje čtvrté narozeniny!!!

Dostala dortík a spoustu mlsek :-)

Tabbynko přeju ti (přes net opožděně) vše nejlepší k tvým narozeninám!! Hodně pohybu, radosti, mlsek a hlavně to nejdůležitější ZDRAVÍ!!

Mám tě moc ráda :-*