Opožděná aktuálka :-P, hlídání Bonga, výlety

25.01.2012 17:46

 

Dooost dlouho jsme neaktualizovali. Je to proto, že se mi rozbil foťák a tím pádem, by tady nic nebylo :-p... 

Alf mi dělá velkou radost. Začala jsem ho víc drtit ve sportu, takže denně ujedeme spolu kolem 5 km na kole (málo :-D), běháme... Ted mě i Alfa uchvátil Pulling, takže čekám na lepší postroj. Ted trénujeme s jednou pneu, kterou Alf utáhne jak nic a ještě u toho běhá jak koza :-D. Bojím se mu tam dát další, než nám dojde postroj na tahání :-). Poslední dobou je Alf nějak moc akční, takže doufá, že ho aspoň trochu unavím :-D

Hlídání Bonga 16.7.- 5.8.2011

Koupání v řece 17.7.

Naložili jsme všechny pesany do auta a vyjeli k nedaleké řece. Pesani běhali a řádili a doma spokojeně odpadli :-)

 

Western Šikland

Tak tady jsme si to s oběma pesanama dooost užili :-D. Jeli jsme tam kvůli noční ohňové show, která se ale neuskutečnila kvůli dešti, takže jsme viděli pouze klasicou malou :-/.. Byli jsme tam přes noc a spalo se ve stanu :-). Alf je už ostřílený profík na spaní ve stanu, takže ten to zvládl v pohodě :-). Bongišek taky, ale třásl se zimou jak osika, takže oba kluci byli krááásně zakrytí vším možným co bylo po ruce, takže jedinýmu komu nakonec byla zima sem byla já :-D. Kluky pořád lidi hladili a vyptávali se :-). Říkala jsem si, že bych kluky mohla pronajmout taky jako atrakci :-D

Výstavy za rok 2011

Alf mi letos na výstavách udělal a dělá obrovskou radost! Je vidět, že to co jsme několik měsíců trénovali se opravdu vyplatilo :-). Alf se krásně předvádí, stojí jako socha, tak jak ho postavím tak stojí :-). Takže jsem to já, která mu ten postoj kazí, protože moc nevidím, jestli má přední kolmo nebo ne :-D. Na pohybu musíme zapracovat. Alf se sice krásně nese, ale hlavu mu musím táhnout pořád nahoru, protože by miláček nejradši jen čmuchal zem :-/.. Však mi na to zapracujem :-)

Alf se letos zúčastnil 5ti výstav a umístil se:

  • 3x- VÝBORNÝ 2
  • 1x- VÝBORNÝ 1, BIG!!!
  • 1x- VÝBORNÝ 1, BOB!!!
  • 2x-!!! BIS !!! v jednom měsíci!!!!

Za největší úspěch považuji výstavu ve Zlíně, kde Alf vyhrál BOBa a potom BISe ze 13ti psů :-)

Příští rok se pokusíme dostat se na víc výstav něž bylo tenhle rok, ale i tak měl Alf tenhle rok velice úspěšný! Na coursingu začal běhat v páru, žere vše co mu předložím, takže zlepšení o 101%!!! Že by mi kluk konečně dospěl?? :-D

Plánuju ho vyfotit se všema eho trofejema, ale až budu mít foťák :-D

Za rok 2010 se Alf zúčastnil tří výstav a umístil se:

  • 1x- VÝBORNÝ 2
  • 1x- VÝBORNÝ 1, BIG!!!
  • 1x- se neumístil vůbec, ale zístakal titul největšího psa výstavy :-)