Procházky, koupání, výstava ve Zbýšově V 2/12, vrh B slaví svoje první narozeniny!!!, Alf slaví svoje druhé narozeniny!!!

21.05.2011 17:30

 

2.5.- Prochajda s pesanama

Chtěla jsem nafotit hafany v rozkvetlých pampeliškách, tak jsem sebou na prochajdu vzala foťák. Ovšem psiska mi hned na začátku ukázala co si o tom myslí a foťák a mě úplně ignorovali. Takže pár foteček je, ale rozhodně ne tak jak bych si představovala :-).. Pesanům jsem teda zaházela míčky, hračky a pamlsky.... no a šlo se zpět :-)

 

 



 
 
 

 

 

 

 

 

 

7.5.- V řece se Sárou a Alfem

Bylo tááák strašný vedro, že jsme Alfa se Sárou a ještě Mišku s Ondrou naložii do auta a jeli jsme k řece, aby se pesani třošku ochladili. Zaházeli jsme jim ve vodě pár šutrů, tak za nima lítali jako blázni :-). Nakonec jsme oupáníčko zakončili v zahrádce, kde se osvěžili pro změnu páníčci :-)

 

 

 

 

 

 

15.5.- Procházka s Alfem, Sárou, Britou a Bárou

No na prochajdě jsme se potkali s kamarádem a jeho fenkou labradora Bárou, tak jsem toho hned musela využít k Sářiné výchově a Alfově hyperaktivitě :-). Alf si s Bárou pohrál a Sára ta ani nezavrčela, takže jsem na ni byla moc pyšná, jaké dělá pokroky a snaží se ovládat. I co se týče lidí, tak už se Sára tolik nebojí, takže z ní mám opravdu radost :-). 

 

 

 

 

 

 

 

16.5.- Alf slaví druhé narozeniny!!!

Tak Alfíček oslavil 16.5. svoje druhé druhé narozeniny. Tím mu přeji všechno nejlepší, hlaně zdraví, spoustu psích kamarádů a radovánek :-). Je to moje zlatíčko a já bych ho nikdy nevyměnila!!!! 

Narozeniny jsme ještě neslavili, protože ne a ne dojít vodítko, takže až příjde, tak to oslavíme :-)

 

18.5.- Vrh B slaví první narozeniny!!!

Už je to rok, co se Tabbynce narodila podruhé šteňátka- vrh B - Becky, Bailey, Brixí a Betty. Bettynka žije v Brně, Brixí v Tišnově, Becky ve Zlíně a Bailey v Praze.

Bailey se  5.4.2011 stal hrdým taťkou tří krásných štěňátek s fenkou Tess. Narodili se dva chlapečci Akim, Arny a jedna holčička Andží. Novopečené rodince gratulujeme :-)

Všem "štěňátkům" přejeme jen to nejlepší, hodně lásky, dobrůtek, mazlení a hlavně zdraví :-)

 

21.5.-Výstava pro psy bez PP Zbýšov

 V sobotu 21.května jsme s Alfem vyrazli na výstavu do Zbýšova. Moc jsem se na výstavu těšila, protože vše vypadalo opravdu slibně :-) a výstava byla nad moje očekávání. Jediné co mi vadilo bylo příšerné horko a příště si na sebe rozhodně nevezmu triko na ramínka, protože jsem úplně smahlý záda :-D

V kruhu nás mělo být 13, ale jeden pes- kavkazák byl pro agresivitu vyřazen. Takže nás do kruhu nastupovalo 12: 2x ridgeback- Alf a Dasty, labrador- Chester, 4x boxer, pitbull, leonberger, bernský salašnicý pes, německý ovčák a border kolie. Konkurence byla obrovská! Už jsem se smiřovala s tím, že se neumístíme. 

Naše skupina se musela kvůli velkému počtu psů a malému kruhu rozdělit na dvě skupinky po šesti a z každé se pak vybrali tři. Z dvanácti psů byla vybrána tato plemena- RR Alf, labrador, pitbull, leonberger, boxer a borderka. Alf nádherně stál, i když jsem v to ani nedofala, protože bkdyž je velké horko, tak odmítá jakoukoliv spolupráci, ale ted mě opravdu překvapil :-). Krásně stál, krásně běžel měla jsem radost, že se nám naše dennodenní trénování vyplatilo :-). Alf se umístil na druhém místě z 12 psů! Dostal krásný pohár, posudek a spoustu cen- granule pamlsky, psí salámy, konzervu.... :-)

Výstava byla moc hezká a už ted se těším na další ročník :-)

Více se dozvíte v sekci Alf- výstavy.

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto od organizátorů: pouze foto naší skupiny, více je v odkazech na rajčeti-