Quick News- aktualizováno 30.12.2010

27.12.2010 13:33

Nějak jsem poslední dobou neměla náladu a ani chuť na aktualizaci. Ono ani není co aktualizovat. Můžu vám tady napsat, jak jsme si tady s pejsanama užili Vánoce, které jsme si ani moc neužili, jak jsme všichni zdraví, přitom to taky není pravda... Nové fotky máme jen jedny a to z prochajdy, kdy nám už smůla začala podkopávat nohy.....

 

PF 2011

Přejeme Vám vše nejlepší do nového roku! :-)

Moc Vám děkujeme za krásná jak vánoční tak i novoroční přání :-)

 

Vánoce

Já jako panička jsem si Vánoce užila a dostala jsem vše co jsem chtěla, takže Ježíšku děkuji :-)

Ovšem hafani na tom tak nebyli.. Alfovo léčení mi totálně vyždímalo peněženku, a tak pejsánci byli pouze o sušených dobrůtkách, každý dostal hračku, Alf obleček na míru a Tabby obojek... Další várka dárků nastane po výplatě v lednu, kdy si chci koupit všechno vybavení na dogtrekking:-)..

 

Prochajda k čističce kam chodíme denně

No, tak jsem tam jednou vzala i foťák :-)

 

Alfovo zdraví

V říjnu 2010 si Alf strhl dráp. Rána mu začala hnisat a tak od veta dostal antibiotika, na tom by nebylo nic špatného, pokud by na ně Alf nedostal alergii nebo ne alergii, ale rána mu začala víc a víc mokvat, takže změna byla na místě. Pan vet předepsal antivirotika (docela mi nad tím "rozum stál", ale je to přece doktóóór, ten to ví nejlíp)... No nic, do Alfa jsem antivirotika rvala a broučínek z toho začal zrtrácet srst a celkově ji začal mít matnou, což se mi opět nelíbilo, a tak jsme "upalovali" k vetovi. Ten nám ovšem řekl, že plaším (prostě, že jsem hysterka...) a že to nic není a já se marně dožadovala změny léku (po antivirotikách mu rána taktéž mokvala, ale méně). Dostala jsem pouze šampón ve kterém mám Alfa denně koupat a prý to přejde....

Já už toho měla dost! Změnila jsem veta a ten mi hned řekl, proč jsem nepřišla dřív! Na nohu nám předepsal homeopatika  a hodně "mastné" žrádlo, aby se Alfovi zlepšila srst... Nožička se zahojila v cukuletu. Se srstí to bylo horší.....

 

Na začátku prosince už nám začala vadit Alfova "nežravost"(teda, mě to vadilo od začátku, Alf byl vždycky nežravec). S tím jsme se potýkali už asi půl roku. Klidně celý den nic nesnědl a další tak též. Už jsme nevěděli co dělat, aby jsme do něj nějaké žrádýlko dostaly.... Maso, které jsem denně vyhazovala mně už "říkalo", že to není normální, nemůže být! Denně jsem si říkala, že je to třeba tím, že nemá tolik pohybu, přitomjsme denně chodili na procházky, pokud se jim tak dá říkat.... Alfa jsem pustila z vodítka a on stál u mě a kam sem šla já, tam šel i on. Zlom vždycky nastal na RR srazech, kdy se zase z Alfíčka stal pes jakým vždy byl! Aktivní, neunávný....prostě magor pes :-)

S troškou obav, že tam jdeme zbytečně, jsme vyrazili k vetovi. Ten Alfovi diagnostikoval hypovitaminózu (nedostatek vitamínů v těle)  a "začátek" kachexie (chronická vyhublost) . Řekl nám, že jsme to nechali zajít celkem daleko, ale že u tak velkého psa se to pozná hodně těžko....

Alfovi jsme nechali udělat krevní obraz, který dopadl (jak jinak) špatně, celkově má Alf oslabenou imunitu a nebyl vůbec aktivní. Z krásného, nasvaleného ridgebacka se stala sušinka, kterou by i "soplem přerazil".

Do Alfa jsme denně museli cpát nutriční pasty a tablety. A musím říct, že výsledek byl znát už po necelém týdnu! Teď bude Alf doživotně na granulkách, protože i když to jsou "sračky všeho" , tak jsou tam živiny naprosto dokonale vyvážené, čehož u BARFu dosáhnout nelze... Krmíme FirstMatem a Alfovi moc chutná :-).Dokonce granulky žere i radši než maso, což je fakt divný.

Způsobily to doplňky stravy, které jsem dávala k BARFu. Výrobce uváděl úplně jiné hodnoty,než které tam opravdu byly. Hodnoty v daných doplňcích byly velice nízké a já stále dávkovala "dle návodu"......

 

A co nám je teď?

Alfovi se na zadní levé udělalo několik boláku, které jsou plné hnisu. Denně je musím mazat a hlavně tam musím strhávat strupy... jak milé...., aby hnis mohl odtékat.... Ovšem, to už je úplná banalita.

30.12.2010- boláky se Alfovi horší a horší.... Vyrazili jsme proto na veterinu...

Alfa jsem dovnitř musela táhnout násilím a veterináři mi museli pomoct, protože se broučínek rozhodl stávkovát a odmítal tam jít (a proč taky, byl tam už hodněkrát, tak proč znova). Několikrát se nám, při pokusu dostat ho dovnitř, vysmekl z obojku a valil na hlavní mezi zrovna projíždějící auta! Takže jsem tam hystericky pobíhala taky mezi autama a vetové taky... komedie jak sviňa!!! Nakonec se nám ho podařilo přemluvit a Alfík tam došel sám a třásl se jako osika...

Paní doktorka se divila, že to má na "vzácném" místě, obvykle se to totiž dělá na břiše a na vnitřní straně stehen. Ty boláky se Alfovi dělali už dávno předtím. Byla to teda spíš "zrohovatělá" kůže, která se stále přemisťovala a před měsícem a půl začala ta "zrohovatělá" kůže praskat a udělali se tam ty šílené boláky. Z největší pravděpodobností má alergii- potravinovou. Od roku 2010 jsme pravidelně kupovaly kapky do očí a čistila jsem mu meziprstí- protože si ho furt vylizoval. Až teď jsme zjistili, že je to všechno z BARFu! Vůbec mě nenapadlo, že má alergii když jsem mu dávala BARF!! Takže Alfík bude doživotně jen a pouze na "citlivých" granulích a max na sýru a škvarkách, které bude dostávat jako pamlsky.

Alfovi denně musím místo vyšampónovávat a do ranek injekcí vstřikovat látku...... a za čtrnáct dní kontrola a alergologické testy, aby jsme zjistili na jaký druh masa má alergii......

Teď nevím co si o BARFu mám myslet, protože nám udělal víc škody jak užitku :-(

Teď nožka vypadá o hodně hůř!

Moje levá zadní

 

A kolikrát jsme stihli zajít na veterinu a kolik zdravotních problémů za rok 2010???

  • Začneme s rozřízlou packou, kdy Alf proskočil zaskleným oknem - VETERINA
  • Pokousání velkým kníračem - VETERINA
  • Záněty v uších - VETERINA
  • Roztrhlé ucho - rvačka na rr sraze
  • Naražené packy- radši nebudu počítat - párkrát VETERINA
  • Očkování, odčervení, čipování - nemusím to psát, ale VETERINA
  • Test na štítnou žlázu - VETERINA
  • Strhnutý dráp, antibiotika, antivirotika a homeopatika - VETERINA
  • Hypovitaminóza a kachexie - VETERINA
  • Alergie  - VETERINA

Pokud si na něco ještě nevzpomenu, tak by to mělo být (snad) všechno..

Doufám, že v roce 2011 se vše v dobré obrátí.... chtěla jsem pro své zlatíčko jen to nejlepší....... a ono to nevyšlo