VÍKEND NA CHATĚ- 12.-14.11.2010 + PROCHAJDA VE VÍŘE- 17.11.2010

17.11.2010 13:17

VÍKEND NA CHATĚ- 12.-14.11.2010

V Pátek odpoledne (hned co mě páneček vyzvedl ze školy) jsme vyrazili s i s kamarádama- Wendy a Honzou na chatu k Buchlovicím. Chata stojí na místě, které se vábně jmenuje Smraďavka- Né nesmrdí to tam :-D. I když jsme jeli na chatičku poprvé a celkově jsme byli všichni čtyři dvounožci a dva čtyřnožci mírně v rozpacích a báli jsme se „suchého záchodu“, netekoucí vody a postelí které se nejspíš dovezly ze starých kasáren..... chatička předčila naše již smířené očekávání a byla naprosto úžasná a skvěle vybavená! Moc děkujeme Evičce za zapůjčení chatičky a promiň za to okno :-).

Přijeli jsme tam kolem čtvrté hodiny a první co jsme udělali, bylo že jsme uklidili a chlapi šli nasekat dřevo do krbu... Já pak ještě prošla „super oplocenou“ zahrádku, jestli se tam neschovává nějaká díra... Mezi tím mi Alf ukázal, že plůtek pro něj není problém, a že je to super agility překážka, tak si s radostí skákal z jedné strany na druhou přes plot. Tím jsem zavrhla moji představu, že psíci si budou volně chodit z verandy ven!

Pejsánci si samozřejmě našli nej místo v obýváku a to na kůži z ovce (jak já to nesnáším!!!).. Kůže se přestěhovala na verandu a pejsánci do obýváku na své deky na kterých se jim (nečekaně) nelíbilo :-)..

Další den, hned ráno, jsme si z Wendy přivstaly a šly s pejsanama na prochajdu mezi chatkama. Ovšem, to jsem netušila, že tam potkám policajty! Dali mi pokutu 500Kč za každého psa, protože psi šli na volno a když už jdou volně, tak pry mají mít náhubek. Marně jsem se jim snažila vysvětlit, že maltézák nic neudělá a že Alf je lidumil. Takže nejen že jsem se do chatky vracela pro náhubky, ale i 1000Kč, které jsem předala policii a za to mám krásnou „účtenku“ :-D... Po obědě jsme vyrazili na hrad Buchlov, prochajda to byla super! Ovšem u našeho cíle- hadu, jsme zjistili, že nás nepustí ani na nádvoří, protože je už po sezóně (no, na Pernštejně vás tam za 10Kč pustí vždycky). Takže jsme se vydali na 3km od hradu vzdálenou sv. Barboru a pak ještě na nějakou skalku... Domů jsme došli k večeru......

V neděli už jsme balili a loučili s chatičkou, na kterou se určitě hned v březnu vrátíme :-). Alfíček si to užil, ještě v pondělí dosával :-D. Ale Tabbynka už asi s náma nepojede :-(. Přišlo nám, že nebyla ve své kůži a pořád byla vystresovaná :-(. Procházky se jí sice líbili, ale na chatě to s ní nebilo nic moc. Asi jí tam něco nevonělo.... Uvidíme.. Vím, že jí nikdy cestování nevadilo a teď najednou tohle.........

 

PROCHAJDA NA VÍRSKÉ PŘEHRADĚ- 17.11.2010

Nevěděli jsme co dělat, a tak jsme sebrali Alfíčka a vyrazili na cestu do Víra na přehradu. Prošli jsme si to a ušli jsme cca 7km... Prochajda moc hezká, ale foto už moc ne :-(


Úprava webu

Ve složkách Alfa a Tabby je nová sekce s názvem aktivity.

Aktualizovaná složka štěňátek z vrhu B, májí půlročniny, tak už bylo na čase dát tam nové fotky :-)... Potomci- Tabbyniny potomci- vrh B