Voříškiáda Šaratice, známka:V1,!!! BIG!!! + fotky + BARF

26.09.2010 13:10

Václavská voříškiáda a výstava psů bez PP Šaratice

Dnesk jsme vyrazili do Šaratic na výstavu psů a voříšků bez PP. Ráno jsem byla jak na trní, protože lilo jako z konve a měla jsem strach, že se výstava konat nebude. Naštěstí pořadatelé vydrželi a výstav dotáhli do zdárného konce :).

Bylo nás v kruhu 7- 2x ridgeback, 2x boxer, 2x kříženec, 1x labrador. Ridgeback Dasty, kterého jsme viděli poprvé naživo, je opravdu moc krásný, a taky je to první ridgeback kterého znám, který má v kohoutku víc cm než Alf :)). Potom nádherný LR Chester s paničkou Terkou. Dva kříženečci, jeden kříženec ohaře Monty a druhý kříženec ovčáka Cvalíček a dva krásní boxeři Ozzy a Fido.. I v takové konkurenci si Alf "vybojoval" první místo a stal se vítězem celé skupiny!!! :) Vůbec jsem to nečekala. Když rozhodčí na třetí místo dala jednoho z těch dvou boxerů (teď se omlouvám, ale nepoznám který je který :)), potom na druhé místo křížence Cvalíčka... Vůbec jsem nedoufala, že zrovna Alfi bude první. Dřepla jsem si k němu a řekla mu, že je stejně ten nejkrásnější :) (a pro mě opravdu je!). Pak vyhlásili, že se vítězem skupiny stává číslo 5! MY! Tomu jsem opravdu nemohla uvěřit a s obrovským nadšením jsem šla přebrat ceny a gratulace :)

V závěrečkách o BISe jsme se sice neumístili, ale toho už by jsme chtěli nějak moc, ne?? :). Celou výstavu vyhrála roztomilá kříženka :)

Alf si na výstavě pohrál s Laruškou , která je takový náš vzor :)). Jsem moc ráda, že jsem ji mohla vidět naživo :)). V galerii je i pár společných fotek :).

Rozhodně se na tuto výstavu vydáme i příští rok :)

Naše fotky se zobrazí kliknutím na fotku :)

 

Další foto od boxerky Easy najdete zde

 

Fotky Huberta a Alfa na cvičáku- foto Melanie

Hubert- boston terier, známe se ze cvičáku ještě když jsme byli ve štěňatech 1. Hubert je bezvadný bostonek a moc se mají s Alfem rádi :). Jeho panička Melanie mně nedávno poslala fotečky, které na cvičáku nafotila, když si Hubert s Alfíčkem hráli :)

 

Fotky

V BARF galerii- co kupujeme jsou nové fotky. A v BARF fotogalerii na rajčeti taky. Už si doma aktivně sušíme pamlsky :)